söndag 11 april 2010

söndag=bakis..

japp idag är det bakis dagen!


Igår var jag först på födelsedagsparty hos Jessica sen blev det att vi stack till Bult. Båda ställerna var trevliga och jag är faktiskt inte jätte jätte bakis idag vilket känns bra när jag ska jobba!


Har knarkat vatten hela dagen så att jag ska må bra orkar inte sitta där och må illa inte!


Känns helt sjukt att jag knappt har tid med något längre.. Det enda jag gör är att jobbar känns det som! Hinner inte ens umgås med min lilla hund särskilt mycket längre och inte heller gå en ritkgit promenad med henne utan det är bara till att ta en liten promenad så hon hinner bajsa sen in igen och sen iväg till jobb eller något annat..


Jaja denna stressen hoppas jag är värd när min lön kommer.


Snart dags att springa till bussen är iaf riktigt glad och tacksam för att mamma hämtar mig efter jobbet så jag slipper vänta över 1 timme på bussen! Tack mami:)


pappa ringde även nyss för att fråga om jag ville med på handboll, vilket jag hade velat men icke har jag tid för det inte.. Arbetskvinna nu ju! känns trist faktiskt.
jag och jessica för ett tag sen!

Hinner inte ens läsa min bok, haha!


Klagomål och klagomål ska la vara glad att jag ens har jobb!!


Imorgon börjar skolan igen oxå, suuuurt! Har vart så underbart skönt med lov!


Menmen, skriver kanske mer sen. Pusshej.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar